Dynamic Creative Nedir?

“Dinamik Yaratılar” çağına hoş geldiniz. Müşteri odaklı dijital pazarlama stratejileri, günümüzde bir çığ etkisiyle büyüyor. Dynamic Creative de bunların örneklerinden sadece bir tanesi.

Reklam içeriği, dinamik olarak; görüntüleyen kişiye dair belirlenmiş bazı parametreler üzerinden şekillenir. Bu parametreler, lokasyon bazlı olabilir, kişinin alışverişte yaptığı ürün tercihlerinin fiyat skalasına göre olabilir, kişinin ürün seçim eğilim grafiklerine göre olabilir, günün saatlerine göre olabilir, içinde bulunulan sezona göre olabilir,

Dynamic Creative Prospecting;

Bu kullanımında amaç, siteye kullanıcı çekmek için- ürünün satıldığı siteye kullanıcı girdisini artırmak için; ilişik seviyesi yüksek içerikleri kullanmak ve bu uygulamada kullanıcı bazlı bir dinamiklik kullanmak.

Dynamic Creative Retargeting;

Bu kullanımda amaç, ürünün satım oranlarını artırmak yani kullanıcıdan alınan geri dönüşü( conversion) artırmak, verilen sipariş- alışveriş sıklığını artırmak. Ve tabi bunu sağlarken; kullanıcı bazlı dinamik bir içerik girdisi oluşturmak.What’s That

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s